Mamma till Alma, Elly & Elton ❤️

Långledigt med äckelbaciller

Publicerad 2015-05-15 01:04:13 i

Känns som det är söndag imorgon men så är det bara fredag! Hur ljuvligt som helst 😍👍

Skönt att vara lediga allihopa! Mindre skönt med magsjukan på besök 😷
Alma mår iallafall massor bättre o har inte haft något mer symtom sen imorse kl. 10!
Massor skönt! Hoppas det inte blir något mer där nu!! 
Var iväg o köpte isglass till min lilla sjukling! Väldigt uppskattat var det 😋

Imorgon fyller våran älskade Jocke och världens bästa pappa till våra tre solstrålar år 💖
Han börjar närma sig gubbe nu 🙉🙈
Det är då det är dags att byta upp sig va? Jag som aldrig blir äldre än 25 😉😂
Näpp! Snart är man där själv!!

Blir kalas här hemma men för släkten ställde vi in så får vi se vilken dag det blir!
Ev. söndag om nu ingen mer trillar dit!!
Annars kommer ju en helg nästa vecka också 😄

Lyckades komma på tillslut vad jag skulle köpa åt honom! 👍
Fantasin är inte den bästa när man levt ihop ett antal födelsedagar då man inte vill ge ett o samma år efter år 😛


Alma hjälpte till med inslagningen o jag fick vara noga med att säga att hon inte skulle avslöja för pappsen vad som ligger i paketen!

I tisdags var jag på mitt efterlängtade besök hos bråck kirurgen!
Det gick väldans bra förutom när han skulle försöka känna efter hur stort hålet var!
Höll bokstavligt talat på att börja kräkas på han!
Satans vad han mosade ihop mig o mitt stackars bråck! 😰
Nu väntar jag bara på kallelsen till op och ska till veckan in o ta lite prover o ekg inför op ☺️
Sen är det bara tuta o köra!
Äntligen får jag en vanlig navel igen!! 😛👍😍

Snart är detta ett minne blott 👍👍👍

Har ju gått ihop en hel del de senaste veckorna/ månaden då jag inte äter kolhydrater längre! Minsta möjliga intag.
Men har tänkt ge gärnet nu det sista innan operationen!
Ju fastare mage o färre kilon ju finare blir naveln 😄
Funkar hittils hur bra som helst med kosten och finns faktiskt inget jag saknar sådär jätte mega mycket. 
Trivs bra med som det är nu och tänker fortsätta med det så länge jag känner för det ☺️
Fuska till det gör jag om det är kalas, om vi blir bortbjudna eller bjuder på mat själva. 
Sen funkar det mesta recepten som icas matkasse har. Jag tar bara bort tillbehöret och byter ut mot en jäkla massa sallad!

Dagens recept från kassen var gudomlig!
Kyckling med bönsallad och Gnocchi som J åt till!


Mamma och Sandra följde med mig till Sunderbyn! Så vi fick oss en liten mystripp bara vi tre utan barn 😍
Vi åkte och åt middag i lugn o ro o stannade till på Storheden för lite shopping! 👍

Fyndade mig ett par svala skor som blir perfekt till prommisarna, en varsin mössa till Elly o Elton och vantar o ett nattlinne till Alma 😄




Igår var mäklaren här!
Det blir riktigt spännande det här 😄
Värderingen får vi veta mer om till veckan 😛👍

Nu ska jag snarka ikapp med resterande💖

Sov gott 😘



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela