Mamma till Alma, Elly & Elton ❤️

Jag vet inte vart jag ska, men jag är påväg

Publicerad 2015-05-28 00:17:53 i

Jisses vad det är mycket nu!! 

Båda bilarna har vart trasiga.
Toyotan blev tack och lov hel igår då gubben fick tag i nya bromsklossar!
Dom gamla gav upp 🙉
Villet medförde att Alma inte kunde åka på dagis igår då jag var helt billös mån-tis.
Nu lever bildkrället o hoppas den vill göra det ett bra tag till innan det är något mer!

Passaten står i garaget o väntar på omsorg. Sen ska den besiktigas om bara!
Hojja! Bilskrällen!!

Städat som en tok hela jäkla dagen medans småttingarna sov o A var på dagge.
Ett par ville så gärna komma o kika på huset så ville såklart ha tipp topp här överallt 😛
Snällaste farmor och min svärmor kom och tog med barnen på en promenad så vi kunde visa runt i lugn o ro! Guld värt!! ❤️

Förra helgen var ett annat par o kikade.
Trots att vi inte hunnit lägga ut det ännu till försäljning så verkar intresset väldigt stort!! 😄👍
Vi har några par som verkar väldigt intresserade o i princip bara väntar på att vi ska sälja! 🙊
Hoppas såklart på budgivning oavsett om vi säljer via mäklare eller privat!
Som det kommer klirra i kassan på pluskontot!! 😻👌

Dessvärre är det dåligt om hus ute nu på dom områden vi är intresserade! 👎
Det som var pågång in till försäljning verkar ligga på is ett tag så vi får snällt leta vidare!

Lutar åt att mellanlanda i lägenhet ändå med tanke på det stora intresset för vårt hus i nuläget!
Väntar vi ett halvår till med försäljningen så kanske pressen är mindre o intresset svalnat hos dessa som just nu verkar såpass intresserade! 😛
Vi vill ju såklart passa på medan vi har chansen att få så mycket som mäjligt för huset!

Håller alla våra tummar o tår att vi får napp på någon av de lägenheter vi sökt!
Tyvärr är det ju brist även på lägenheter!
Men vi har en pågång iaf. En fyra på nästan 100 kvm.
Känns som vi vill ha en rymlig o luftig en om vi ska fixa lägenhetslivet med tre ungar o en hund!
Men känns som en klok lösning iaf!!
Bara njuta o mysa o leta efter vårat drömhus utan en massa måsten för ett tag!! 
Omän det så blir för någon månad eller ett halvår, det får tiden utvisa!

Jobb har vi då framför oss!
Fyyy skrutt!! 🙉🙉😬

Imorgon på morgon ska Alma till tandläkaren o jag ska strax efter ta proverna inför operation!
Sen är det dagislämning o jag o småttingarna ska hänga med syster yster till stan för lite ärenden innan det är dags att åka iväg o hejja på våra älsklingar som springer krumeluren loppet kl 14!
Blir skoj 😛

Sen är det sommarlov för lilla fröken!! 
Fy skruttan vad vi ska mysa fram tills jag går på mitt schema på Mogården 😛

Näpp! 
Lägga igen ögonen o samla lite krafter för en ny dag med fullspäckat schema!! 

Sov gott 😘😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela