Mamma till Alma, Elly & Elton ❤️

Fullt ös medvetslös!

Publicerad 2015-05-11 16:20:38 i

Lillegubben verkar äntligen vara på bättringsvägen ❤️
Får dock se om jag vågar iväg med Alma på dagis imorrn. Kan nog vara klokast att ha henne hemma sålänge Elton har diarré.
Isåfall blir det långledigt för hennes del då hon ska vara ledig tors o fre som tidigare planerat ☺️


Barnens mormor har varit här idag o gett mig ett handtag! Guld värt!! ❤️

Tar på krafterna att ha en liten som är sjuk o ta hand om o försöka sysselsätta dom andra två!
Önskar jag kunde känna att jag räckte till någon gång men antar att den önskan får vänta ett par år till.

Strax är det dags för middag till samtliga!
Sen kommer äntligen gubben hem och avlastar. Känns som jag gått o räknat minuterna tills han kommer ☺️

Imorgon kväll är det dags för ett besök i Sunderbyn hos kirurgen! Ska bli spännande o jag håller mina tummar o tår att han står fast vid operationer!!

På onsdag blir det ett nytt försök hos tandläkarn för fröken bestämd (Alma).
Hoppas innerligt att hon har tänkt öppna munnen den här gången så tandläkarn får kika på hennes tänder.
Annars blir det fram med hårdhandskarna 😛

Näpp nu fixa nå käk att mätta små magar med!
Skönt som tusan att vi är igång med matkassen igen!
Behöver inte fundera så mycket, mest välja o vraka 😄





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela