Mamma till Alma, Elly & Elton ❀

Helg 😍

Publicerad 2015-03-13 00:41:21 i

HÀngt sista maskinen som snurrat klart för ikvÀll!
Trött som en gnu o hoppas pĂ„ en liten sovmorgon imorgon av mina hjĂ€rtan ❀

Jag o barnen har tagit helg o Alma fick vara uppe lite lĂ€ngre ikvĂ€ll o mysa med mig i soffan framför en film 😘

SmÄtrollen gick igenom dagens 1Ärs besiktning och överlevde sprutorna!
Än sĂ„ lĂ€nge har dĂ„ ingen av dom fĂ„tt feber eller blivit sjuk av sprutorna, hoppas vi slipper febertoppar o elĂ€nde.
Elly vĂ€gde 10,5 kg o Elton 10,2 kg! BĂ„da var 77 lĂ„nga 😍
Storasyster vÀgde hela 11,4 i samma Älder men var 1 cm kortare!
Det Ă€r sĂ„ kul att jĂ€mföra barnen, Ă„ldrarna o utveckligen ❀


Imorrn blir det ev. lĂ€mna barnen för att sova middag hos sin mormor medan jag ska fixa lite Ă€renden under dagen â˜ș

PĂ„ kvĂ€llen ska barnen fĂ„ vara o busa hos deras farmor o farfar medan jag o hjĂ€rtat ska gĂ„ ut o Ă€ta en mysig middag ❀
Guld vĂ€rt att fĂ„ Ă€ta i lugn o ro utan att kasta i sig maten nĂ„gon gĂ„ng emellanĂ„t 😄

Lördagmorgon Ă„ker J till Nordmaling för att hĂ€mta hem husvagnen o lördagkvĂ€ll blir det middag o födelsedagsfirande hos svĂ€rmor o svĂ€rfar dĂ„ hon fyllt Ă„r â˜ș
Var ivĂ€g idag o fixade present som jag hoppas hon ska bli glad över 😛

Nu dags att hĂ€mta lite ny energi efter en fullspĂ€ckad vecka!! 
Gonatt 😘😘

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela