Mamma till Alma, Elly & Elton ❤️

En söndag!

Publicerad 2015-03-23 00:39:21 i

Hinner bli ett tag mellan inläggen numera 🙉
Men så blir det när man knappt sitter på röven under en hel dag, och när kvällen kommer, ungar har somnat o man har egentid så är jag sååå trött att jag ser i kors! 😵

Idag har jag hunnit med en liten pn medans småttingarna sov o Alma låg o vila med mig efter dansen.
Jocke fick ta tag i disk o plock som har betydligt mer energi än vad jag någonsin har på helgerna. 
Guld värt att få en stund på soffan ❤️

Omän jag har världens underbaraste o dyrbaraste skatter till barn så är det minst sagt fullt ös nu!!!
Dom hittar på alla möjliga hyss och är snabba så inni vassen! Särskilt när dom samarbetar dom små busarna!! 😬

Ikväll har vi bråkat med barnspärrar till kökslådor o skåp!
Inte det lättaste när lådorna har för kort kant för att kunna fästa en spärr och fäste på!
Så vi har fått specialtillverka spärrar. Allt för att få lite mera lugn o ro i vår tillvaro och kunna släppa vildarna fria 😅

Blev älgstek till middag. Mums! 
Igår var det full rulle hela dagen så snabblagade palt till middag som var nära utgångsdatum! 
Det var synd vi inte visste det innan för idag vankades det paltmiddag hos svärisarna. Kändes dock inte kul med ännu en dag med palt 😐
Så vi skippade palten idag o äter där imorrn istället ☺️

Annars i helgen har vi pysslat på i husvagnen!
Blir såååå mysigt så 😍
Älskar verkligen att få inreda o göra något till sitt alldeles egna!
Ska bli så kul att få premiärsova där nu till påsken! Alma håller på att längta ihjäl sig!!



Tog med mig Alma o veckohandla idag, vi fyndade även en liten behändig dammsugare till husvagnen ☺️

Jag får nostalgikänslor när jag vistas i husvagn. Är själv uppvuxen med husvagnslivet o det finns banne mig inget mer avkopplande o mysigt!
Ska bli så kul att få ge mina egna barn samma mysiga upplevelser som jag själv fått som liten.

Vi skaffade husvagn av en stor anledning, att få komma bort!!
Bort från hemmamiljön, alla måsten, all stress och allt som hör vardagen till. 
Få fokusera på barnen, mysa i lugn o ro och bara vara, det är vad vi kan göra med husvagnen!
Vi har många fina små utflykter framför oss i sommar ❤️

Imorgon blir en pirrig dag!
Småttingarna ska lämnas hos sin mormor, Alma hos sin farmor o själv ska jag iväg på något väldigt spännande. 

Sen ska stortjejen våran få sova hos sin fammo o faffa en eller flera nätter, det får hon själv bestämma!
Lät iaf som att farmorn var sugen på att ha henne några dagar. För vår del skulle ju det såklart vara guld med lite avlastning som vi knappt haft under det här året. 
Alma behöver få pysslas om själv, likaså småttingarna. Det är mer än nyttigt för oss alla ❤️

Näpp, nu lägga igen mina trötta ögon för ikväll!
Lär somna med pirr i magen ☺️













Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela