Mamma till Alma, Elly & Elton ❤️

Morsdag och tårar

Publicerad 2015-06-01 02:02:42 i

Så var även denna helgen förbi! Tänk att helgerna ska gå så jäkla fort!! 🙉

Drog mig lite längre i sängen än övriga i familjen imorse, vilket gör att jag har svårt att somna nu 😬
Märks att vi tagit sommarlov jag o barnen! Redan har vi hunnit vända på dygnet 😄
Småttingarna är väl dom enda som tar sig isäng som vanligt, medan vi övriga myser kvällarna igenom 😍

Alma kom o pussade på mig på morgon, sa grattis på morsdag o tyckte det var dags att stiga upp!

Älsklingen hade gjort iordning frukost och kaffe som väntade på mig vid tvn! Lyx!
Jag som är van att inta frukost vid 11-12 då morgongörat äntligen är klart eller skänga i mig något i bilen påväg till dagge 😂

Alma tyckte jag skulle titta under min tallrik där mackorna legat, pch det jag gjorde! Där låg denna! 👇

Trög som jag är så var min första tanke: Neeeej nu vill han ha fler barn när vi skaffar större hus 🙈🙉🙊

Men efter lite knåpande så kom jag fram till att jag skulle gå till hus+vagnen.
Alma ville såklart hänga med o tyckte detta var jättespännande 😄

På bordet i husvagnen stod en jättefin morsdagablomma tillsammans med två papper! 👇
Älsklingen hade knåpat ihop all text helt själv och gjort mig ett guldkort som jag kan nyttja ett år framöver samt 5 olika frikort med må-bra saker till mig själv. Meningen var att jag skulle byttja de 5 frikorten under dagen, men då vi knappt varit hemma något så har jag till nästa helg på mig.
5 saker som får mig att slappna av, må bra och känna mig lite ledig mitt uppe i allt annat.
Fy satan vad tårarna sprutade bär jag satt ute i husvagnen och läste!!!
Alma sa: men varför blir du så ledsen mamma? Blomman är jätte vacker 😂
Så jag fick förklara för henne att man kan gråta även när man blir glad. Av lycka.

Han kan min karl och vet precis vad jag behöver ❤️❤️

Att få vara mamma och känna den oändliga, obeskrivliga kärlek man faktiskt gör till sina barn är det mäktigaste livet har att erbjuda!
Att jag dessutom fått äran att vara mamma till mina 3 solstrålar gör mig rikast i världen!!
Att jag även fått gåvan att få uppleva och vara tvillingmamma känns ännu mer ofattbart!
Barnen är livet och livet ska jag ge all min kärlek ❤️


Senare under dagen blev det att fira kusin Ellen som imorgon blir 3 hela år!! Helt otroligt vad tiden går!!
Stora tjejen 💖

Eftersom svärmor var där uppvaktades hon av Jocke med en morsdags tavla.

Vidare åkte vi till min mamma för lite uppvaktning!
Även hon fick en morsdags tavla i ram ❤️

Mamma kunde inte hålla tillbaka tårarna utan började gråta när hon läste texten ❤️ Älskade mamma!
Jag tyckte den var så fin och passade henne utmärkt!

I övrigt har vi busat resterande av kvällen o Elton var på riktigt bushumör och jätte speedad! 😄

Har även hunnit både klippa och bada Leo!
Masserat honom med shampo och tvättat öronen! Var välbehövligt!
Så nu luktar han mer åt hallonbåtshållet än disktrasehållet iaf 😂

I veckan får vi veta mer om lägenheten!
Håller verkligen alla tummar jag äger att vi får den!
Men pressen på lägenheter är även den stor i Piteå kommun så vi ska inte ropa Hej än!

IMorse ringde killen o tjejen som är jätte intresserade av huset!
Förstår såklart att dom är ivrig o vill veta lite mer i detalj om det blir sälja hos mäklare eller privat!
Så i veckan ska vi höra oss för om privat försäljning o få lite mer kött på benen gällande det!
Sen blir det att ta ett beslut! Privat eller mäklare? Ja det är frågan!!

Efter det beslutet kör vi igång!
Vi känner oss redo nu!

Nä usch vad klockan går!!
Om man skulle försöka få sig lite sömn!!
Renbäddad säng och nyduschad! Finns det nåt ljuvligare? 😛

Sov gott 😴








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela