Mamma till Alma, Elly & Elton ❀

Fredag 😍

Publicerad 2015-02-27 14:31:49 i

Nog Ă€r det allt nĂ„t speciellt med fredagar omĂ€n jag gĂ„r hemma heeela veckorna â˜ș
Fredagsmys hela familjen, god mat o avkoppling i vanlig ordning ❀

Jag som skulle stĂ€lla mig o vika en hel drös med tvĂ€tt innan. Men sĂ„ satte jag mig i soffan, lade mig ner för nĂ„gon mikrosekund (tĂ€nkte jag) o slocknade 😂

Skönt som tusan var det! Men ack sÄ lite jag fick gjort!!
Alma vilade tĂ€tt intill mig 😘 

TvÀtten fÄr nog vÀnta tills senare!
Nu mÄste jag hinna med lite bakning innan middan ska in i ugnen!

SmĂ„kidsen verkar ha vaknat till hĂ€r ute ocksĂ„ sĂ„ dom o Alma ska fĂ„ sig lite mellis 😋

Nu har vi sportlov!
Grymt skönt att slippa fasta tider som ska passas, ta dagarna som dom kommer o hitta pĂ„ nĂ„got skoj med Almis đŸ˜›â€ïž



Åter till lite mĂ„sten o en stor kopp kaffe!!😘





Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela